CZY CELEM TWOJEJ REKLAMY NA AMAZON JEST:

  • ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY?

  • ZMNIEJSZENIE KOSZTÓW?

Jeśli TAK, to czytaj dalej →
Jeśli NIE, to tym bardziej czytaj dalej! →

Zapłać za sukces

Reklama na Amazonie to inwestycja, nie luksus. Amazon stworzył trzecią co do wielkości sieć reklamową na świecie, rosnącą szybciej niż Google czy Facebook. Dla sprzedawców, reklama stała się niemal koniecznością, a "Pay to play" (płać, żeby grać) to motto dzisiejszych czasów.

Czy wiesz, że...

  • U sprzedawców na Amazonie, zamówienia z reklam często stanowią ponad 50% obrotu?

  • Wydatki na reklamę stale rosną, a koszty reklamy (ACOS) często przekraczają 30% wartości zamówienia?

  • Oprócz 15% prowizji od sprzedaży, Amazon otrzymuje opłatę za prowadzenie płatnej reklamy PPC?

  • W wielu przypadkach marża sprzedawcy jest mniejsza niż 5%, a czasami nawet ujemna?

Sprzedawcy powinni dążyć do redukcji kosztów reklamy i zwiększenia obrotów.

A jak jest u Ciebie?

  1. Jest dobrze - reklama działa, wydatki są znośne, zwrot z inwestycji jest OK

  2. Katastrofa - ACOS jest bardzo wysoki

  3. Nie wiem o co chodzi

  4. Reklama nie działa - koszty są wysokie, efektu brak

Jeśli odpowiedź jest inna niż 1, czytaj dalej! →

Zapanuj nad swoimi kampaniami reklamowymi na Amazonie!

Bezpłatnie ściągnij nasz formularz audytowy wraz z instrukcją w formacie PDF. Zyskaj jasny obraz swojej sytuacji reklamowej, niezależnie od tego, czy zarządzasz kampanią samodzielnie, z zespołem, czy poprzez zewnętrzną agencję.

Przejdź do kontroli i oceny swoich kampanii – kliknij link, wejdź na stronę

lub zeskanuj kod QR

Jak działa reklama na Amazon?

Reklama na Amazonie działa jak domino - jeden klocek wpływa na kolejne, a wszystko razem tworzy efekt końcowy. Oto jak to działa:

  • Wyświetlenia - to jest pierwszy klocek w układzie. Bez wyświetleń nie ma świadomości o produkcie. Wyświetlenia są za darmo i kluczowe dla rozpoczęcia procesu.

  • Kliknięcia - kiedy klienci widzą reklamy produktów, zainteresowani klikają, aby dowiedzieć się więcej. Kliknięcia kosztują, ale są niezbędne do naprowadzania klientów na produkt - bez nich nie może dojść do żadnego zamówienia.

  • Zamówienia - kiedy klienci klikają i podoba im się to, co widzą, składają zamówienie. Zamówienia to cel reklamy. Jeśli po kliknięciu następuje zakup, spada koszt reklam ACOS (Advertising Cost of Sale), a więc rośnie opłacalność reklamy.

Reklama na Amazon to jak mikser dźwięku, gdzie każde pokrętło kontroluje jeden aspekt reklamy. Regulując te "pokrętła", jak liczba wyświetleń, CTR (Click Through Rate), CPC (Cost Per Click), CVR (Conversion Rate), obrót, czy ACOS/ROAS, choćby o kilka procent, możemy nawet o kilkadziesiąt procent poprawić wyniki reklamy.

Co jest możliwe w reklamie na Amazon?

Przyjrzyj się wpływowi optymalizacji na kampanie reklamowe. Możliwy jest potężny wzrost sprzedaży i znaczne oszczędności. Ten przykład, prosto od naszego klienta, pokazuje realne efekty zmian. Często wyniki pracy nad kampaniami są jednak jeszcze lepsze!

ZALETY OPTYMALIZACJI DZIAŁAŃ - POPRAWA WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI

Jak osiągnąć sukces w
reklamie na Amazon?

Odpowiedź jest prosta, choć realizacja może być trudniejsza! Nie można oczekiwać cudów od samej kampanii automatycznej czy wsparcia ze strony Amazona. Niski ACOS i wysoki obrót można osiągnąć, jeśli:

  • Zajmiesz się tym osobiście

  • Przydzielisz zadanie swojemu pracownikowi

  • Zlecisz wykonanie zadania specjalistycznej agencji lub freelancerowi

Reklama na Amazonie może przynieść znaczące korzyści, ale wymaga właściwej wiedzy i doświadczenia

Łukasz Koronczok, ekspert w tej dziedzinie, doświadczony sprzedawca i trener, a także założyciel monachijskiej agencji NetAnaliza, oferuje szkolenia, które pomogą w optymalizacji kampanii.

Dzięki szkoleniom zdobędziesz wiedzę niezbędną do efektywnego prowadzenia reklam, niezależnie od tego, czy robisz to sam, zespołowo czy zlecasz agencji. Są one wartościowe zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych sprzedawców.

Wielu uczestników szkoleń dostrzega oszczędności na reklamach (często przewyższające nawet koszt biletu) już tydzień po szkoleniu! Dodatkowo, zwykle odnotowują też wzrost sprzedaży.

Oto, co oferujemy:

  • Kurs online - do samodzielnej nauki o reklamie na Amazonie, w dowolnym tempie i miejscu.

  • Szkolenie online na żywo - dwudniowe, praktyczne warsztaty w grupie.

  • Szkolenie stacjonarne na żywo - jednodniowe, praktyczne warsztaty z innymi uczestnikami.

  • Indywidualne, zamknięte szkolenie - online lub stacjonarne. Dedykowane wyłącznie dla Twojej firmy, przeprowadzane w siedzibie firmy lub w Monachium.

  • Pełne prowadzenie kampanii reklamowych - kompleksowa usługa zarządzania Twoją reklamą na Amazonie przez specjalistów z NetAnaliza.

Nie pozwól, by nieefektywne kliknięcia w reklamę pustoszyły Twój budżet.

(Od)Zyskaj kontrolę nad swoją reklamą na Amazonie!

Zarezerwuj kurs, szkolenie lub pełne prowadzenie kampanii już dziś. Kliknij na link, odwiedź podaną stronę

lub zeskanuj kod QR