Nadchodzące wydarzenia

Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE
May
14
to 15 May

Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE

Szkolenie Reklama produktów na Amazon - ONLINE

Dzięki szkoleniu Amazon Ads możesz nie tylko zmniejszyć koszty reklamy na Amazon, ale także zwiększyć sprzedaż. Jeśli zewnętrzna agencja zarządza obecnie płatnymi kampaniami PPC w Twojej firmie, to szkolenie pomoże zrozumieć, co oni Ci mówią i pokazują. Ponadto będziesz wiedział, o jakie raporty prosić i kiedy oszczędzać pieniądze, zamiast je marnować (w języku reklamowym: przepalać).

 

Podczas tego szkolenia będziesz mógł:

  • nauczyć się całego systemu płatnych i niepłatnych reklam na Amazon

  • zobaczyć jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym Twojej konkurencji

  • przygotować i ustawić swoje pierwsze kampanie lub ulepszyć istniejące

  • nauczyć się optymalizować kampanie, aby zmniejszyć ACOS (koszt reklamy) i zwiększyć sprzedaż 

  • poznać niesamowite metody targetowania, które pomogą poprawić konwersję 

  • analizować wyniki kampanii w łatwy sposób i  wyciągać właściwe wnioski

  • przygotować się do unikania najbardziej popularnych błędów w prowadzeniu kampanii reklamowych na Amazonie


Reklamowanie swoich produktów na Amazon to świetny sposób na generowanie sprzedaży i zwiększanie zamówień. Produkty sponsorowane są wyświetlane klientom na prawie każdym ekranie, co pozwala na szybką ekspozycję i potencjalną sprzedaż. Wielu sprzedawców na Amazon polega w dużej mierze na reklamie, generując ponad połowę swojej całkowitej sprzedaży z reklam.

Reklamy na Amazonie są kosztowne - jesteś rozliczany za kliknięcie, niezależnie od tego, czy klient kupi Twój produkt po kliknięciu w reklamę. W niektórych sytuacjach sprzedawcy wydają tak dużo pieniędzy na reklamę, że sprzedaż staje się nieopłacalna. Taki budżet jest powszechnie znany jako "burn rate" (wskaźnik spalania), ponieważ nadmierne wydatki na reklamę prowadzą do utraty pieniędzy, a nie zysku.

Zbyt często budżety reklamowe są wydawane na emisję reklam, które generują zero zamówień. Można to łatwo poprawić poprzez optymalizację istniejących kampanii. Ta opłacalna metoda zwykle skutkuje wzrostem sprzedaży, nie tylko z płatnych reklam.


Szkolenie "Reklama Amazon PPC - dla sprzedawców" nauczy Cię jak reklamować się na Amazon, abyś mógł efektywniej zarządzać swoimi kampaniami reklamowymi. Dowiesz się jak kontrolować wydatki, zwiększać sprzedaż i promować świadomość swojej marki.

Szkolenie Amazon Ads prowadzone jest przez eksperta, który od wielu lat doradza sprzedawcom na Amazon. Łukasz Koronczok aktywnie sprzedaje na Amazon od 2009 roku i rozumie, co jest potrzebne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Jednocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzają się u jego klientów. Jego agencja, NetAnaliza wraz branżowym serwisem informacyjnym o reklamie na Amazonie rekl-ama.pl , wykorzystuje sprawdzone najlepsze praktyki do tworzenia reklam na każdym poziomie budżetu - od 500 dolarów miesięcznie do dziesiątek tysięcy euro miesięcznie!

 

Zapisując się na to szkolenie, otrzymasz:

  • 7 godzin zajęć (teoria i praktyka)

  • zestaw materiałów (pdf, prezentacje) o reklamie na Amazon

  • listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą

  • na życzenie certyfikat

Całość szkolenia podzielona jest na dwa dni (cztery godziny w pierwszy dzień, trzy w drugi, z godzinną przerwą pomiędzy blokami). Dzięki temu masz możliwość, przed i po szkoleniu, wykonać w pracy Twoje najważniejsze zadania i możesz w pełni skoncentrować się na poznawaniu tajników reklamy na Amazonie.

Udział w warsztatach możliwy jest z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Wystarczy komputer, laptop, tablet czy smartfon oraz głośnik i mikrofon lub słuchawki.

Do osiągnięcia maksymalnych korzyści ze szkolenia nie jest konieczna wcześniejsza wiedza czy doświadczenie w prowadzeniu reklamy na Amazonie. Jeśli już masz doświadczenie to na warsztatach je dodatkowo rozszerzysz, poznasz nowe możliwości.


Program szkolenia:

DZIEŃ 1

10:00 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (15 minut)

10:15 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut)

10:45 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

11:15 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej (PPC) (15 minut)

11:30 MODUŁ 5 - dobór pozytywnych i negatywnych słów kluczowych, produktów konkurencji, kategorii do reklamowania (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej "produkty sponsorowane" (60 minut)

14:00 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej "marki sponsorowane" (30 minut)

14:30 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

15:00 koniec I części

DZIEŃ 2

10:00 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

10:30 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

11:00 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

11:30 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 13 - inne formy reklamy i promocji na Amazon - zniżki, "gratisy", kupony rabatowe, akcje wyprzedaży (30 minut)

13:30 MODUŁ 14 - BONUS - pytania i odpowiedzi
14:00 koniec szkolenia


 

Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Reklama - Łukasz Koronczok

Czy na tym szkoleniu naprawdę nauczę się prowadzić kampanie reklamowe na Amazon?

Zdecydowanie tak. Stanie się tak z dwóch powodów:

a) jest na to bardzo dużo czasu (całe osiem godzin zajmujemy się reklamą na Amazon)

b) prowadzący warsztaty - Łukasz Koronczok jest specjalistą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży na Amazon. Prowadzi skuteczne kampanie reklamowe na wielu kontach sprzedawców i na swoim własnym. Przechodził wiele specjalistycznych szkoleń zagranicą w tej sprawie i stale samemu się doszkala.

Którego Amazona dotyczy szkolenie?

Uczestnik szkolenia pozna dogłębnie cały system reklamy na Amazonie. Można dzięki temu prowadzić działania reklamowe w każdej krajowej platformie Amazon, wszędzie tam gdzie posiada się produkty do sprzedaży i gdzie poszczególny program reklamowy jest dostępny.

Dużo już wiemy o sprzedaży na Amazon, znamy się też doskonale na reklamach AdWords czy Ads na Facebooku. Czego możemy spodziewać się na tych warsztatach o reklamie na Amazon?

W czasie tych warsztatów wchodzimy dosyć głęboko w temat. Dla uczestników o większej wiedzy i doświadczeniu w sprawie reklamy przewidziane są bardziej skomplikowane przykłady, terminy i zadania, które mogą sobie przez pewien czas samemu realizować. Ci z kolei, którzy dopiero pierwszy raz spotykają się z tematem mają możliwość nauczenia się wszystkiego krok po kroku, z odpowiednim dla nich tempem i bez nadużywania angielskich pojęć fachowych. Zasadniczo każdy uczestnik wychodzi z odpowiednim dla niego poziomem nowej wiedzy i umiejętności.

Co z pytaniami które pojawią mi się dopiero po szkoleniu?

Każdy uczestnik warsztatów Łukasza Koronczoka może zadać swoje pytania dotyczące tematu szkolenia również po spotkaniu. Łukasz odpowiada na nie w miarę możliwości - ma przecież zaplanowany specjalnie na to czas po danym cyklu warsztatów :-)

Nie wiem jak obliczyć maksymalnie dla mnie możliwy ACOS. Pomożesz mi to zrozumieć i obliczyć na warsztatach?

Jasne! Po to jestem! Bardzo wielu sprzedawców na Amazon nie wie, że ACOS podawany w statystykach przez Amazon jest niebezpieczny dla całego biznesu. Nie uwzględnia on bowiem żadnych kosztów sprzedaży. Sprzedawcy często nie wiedzą nawet że ich kampanie reklamowe powodują straty zamiast zysku…

Moje kampanie PPC na Amazonie prowadzi w tej chwili agencja. Mam jednak wrażenie, że fakty nie są tak piękne jak nam to agencja pokazuje. Co mogę zrobić żeby to sprawdzić?

Bardzo słuszne spostrzeżenie. W sprzedaży na Amazonie chodzi przecież po prostu o zyskowną a nie efektowną sprzedaż. W czasie szkolenia nauczysz się bardzo dokładnie analizować wyniki kampanii reklamowych na Amazon. Pokażę Ci gdzie wygenerować różne raporty, co w nich się znajduje, jak je ze sobą łączyć, jak je rozumieć. Następnego dnia będziesz mógł zadać parę trudnych pytań Twojej agencji ;-)

Chciałabym rozdawać przez Instagram kody rabatowe na moje produkty na Amazon USA. Czytałam na forum, że to się nie da. Jak jest naprawdę?

Oczywiście że się da! Jest na to specjalna zakładka w Seller Central na Amazonie. Możesz tam ustawić szereg różnych promocji. Na marginesie - nie musisz za nie płacić Amazonowi ani centa, jedynie klientowi musisz coś dać - zniżkę procentową lub kwotową. Dokładnie pokażę Ci to podczas warsztatów - mamy na to specjalnie zaplanowany czas.

Martwię się trochę o ten wydatek na to szkolenie. A co będzie jak nie będę mogła uczestniczyć np. z powodu nagłego zdarzenia lub choroby? Pieniądze przepadają?

Rozumiem Twoje wątpliwości. Ja również nie lubię tracić pieniędzy, a przecież zawsze wszystko może się zdarzyć. Z naszej strony jako organizator podjęliśmy decyzję w stylu amazonowskim czyli prokliencką! Jeśli po zakupie biletu na szkolenie/warsztaty nie będziesz w stanie uczestniczyć - otrzymasz od nas możliwość skorzystania z innego terminu warsztatów w tym samym temacie. Jako podsumowanie Twoich wątpliwości - nie ma żadnego ryzyka przy zakupie biletu na szkolenie! Każdy kupiony bilet zostanie zrealizowany!

Czy dostanę nagranie szkolenia?

Tak, oczywiście. Nie tylko pełne nagrania wszystkich modułów, ale również osobne materiały edukacyjne i poradniki przygotowane przez prowadzącego - Łukasza Koronczoka.

Gdzie odbywają się te warsztaty?

Warsztaty odbywają się w Internecie. Nie musisz nigdzie jechać, nie marnujesz czasu na dojazd i powrót czy ewentualnie nocleg. Możesz uczestniczyć z biura lub domu.

Jeśli masz dalsze pytania w sprawie szkolenia lub potrzebujesz doradztwa czy to szkolenie jest dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!

Email: support@netanaliza.com

Telefon biuro:+498920349002

WhatsApp/SMS +48795055173

Szukasz innych tematów warsztatów/szkoleń związanych ze sprzedażą na Amazon? Nie pasuje Ci termin? Wolisz spotkanie stacjonarne? Sprawdź dostępne terminy i lokalizacje.

Alternatywnie możesz uczestniczyć w warsztatach Sprzedaż na Amazon online - sprawdź aktualną ofertę.

View Event →
Szkolenie/warsztaty Amazon Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Łódź
May
29

Szkolenie/warsztaty Amazon Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Łódź

Szkolenie Reklama produktów na Amazon - STACJONARNIE - Łódź

Dzięki szkoleniu Amazon Ads możesz nie tylko zmniejszyć koszty reklamy na Amazon, ale także zwiększyć sprzedaż. Jeśli zewnętrzna agencja zarządza obecnie płatnymi kampaniami PPC w Twojej firmie, to szkolenie pomoże zrozumieć, co oni Ci mówią i pokazują. Ponadto będziesz wiedział, o jakie raporty prosić i kiedy oszczędzać pieniądze, zamiast je marnować (w języku reklamowym: przepalać).

 

Podczas tego szkolenia będziesz mógł:

  • nauczyć się całego systemu płatnych i niepłatnych reklam na Amazon

  • zobaczyć jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym Twojej konkurencji

  • przygotować i ustawić swoje pierwsze kampanie lub ulepszyć istniejące

  • nauczyć się optymalizować kampanie, aby zmniejszyć ACOS (koszt reklamy) i zwiększyć sprzedaż 

  • poznać niesamowite metody targetowania, które pomogą poprawić konwersję 

  • analizować wyniki kampanii w łatwy sposób i  wyciągać właściwe wnioski

  • przygotować się do unikania najbardziej popularnych błędów w prowadzeniu kampanii reklamowych na Amazonie


Reklamowanie swoich produktów na Amazon to świetny sposób na generowanie sprzedaży i zwiększanie zamówień. Produkty sponsorowane są wyświetlane klientom na prawie każdym ekranie, co pozwala na szybką ekspozycję i potencjalną sprzedaż. Wielu sprzedawców na Amazon polega w dużej mierze na reklamie, generując ponad połowę swojej całkowitej sprzedaży z reklam.

Reklamy na Amazonie są kosztowne - jesteś rozliczany za kliknięcie, niezależnie od tego, czy klient kupi Twój produkt po kliknięciu w reklamę. W niektórych sytuacjach sprzedawcy wydają tak dużo pieniędzy na reklamę, że sprzedaż staje się nieopłacalna. Taki budżet jest powszechnie znany jako "burn rate" (wskaźnik spalania), ponieważ nadmierne wydatki na reklamę prowadzą do utraty pieniędzy, a nie zysku.

Zbyt często budżety reklamowe są wydawane na emisję reklam, które generują zero zamówień. Można to łatwo poprawić poprzez optymalizację istniejących kampanii. Ta opłacalna metoda zwykle skutkuje wzrostem sprzedaży, nie tylko z płatnych reklam.


Szkolenie "Reklama Amazon PPC - dla sprzedawców" nauczy Cię jak reklamować się na Amazon, abyś mógł efektywniej zarządzać swoimi kampaniami reklamowymi. Dowiesz się jak kontrolować wydatki, zwiększać sprzedaż i promować świadomość swojej marki.

Szkolenie Amazon Ads prowadzone jest przez eksperta, który od wielu lat doradza sprzedawcom na Amazon. Łukasz Koronczok aktywnie sprzedaje na Amazon od 2009 roku i rozumie, co jest potrzebne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Jednocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzają się u jego klientów. Jego agencja, NetAnaliza wraz branżowym serwisem informacyjnym o reklamie na Amazonie rekl-ama.pl , wykorzystuje sprawdzone najlepsze praktyki do tworzenia reklam na każdym poziomie budżetu - od 500 dolarów miesięcznie do dziesiątek tysięcy euro miesięcznie!

 

Zapisując się na to szkolenie, otrzymasz:

  • 7 godzin zajęć (teoria i praktyka)

  • nagrania wideo

  • zestaw materiałów (pdf, prezentacje, wideo) o reklamie na Amazon

  • listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą

  • na życzenie certyfikat

  • solidny obiad

  • przekąski, kawę i napoje

Szkolenie będzie trwało jeden dzień i odbędzie się w przestronnej, nowoczesnej sali. Przewidziane są przerwy, które pomogą uczestnikom lepiej przyswoić materiał i stworzą miłą atmosferę. Kawa, napoje, słodkie i słone przekąski są dostępne dla uczestników przez cały czas, w wystarczającej ilości. Obiad zapewnia gospodarz spotkania Łukasz Koronczok.

Zdecydowanie zalecamy przyniesienie na warsztaty laptopa - uczestnicy będą od razu dokonywać zmian i konfiguracji na swoich kontach Seller Central Amazon. Nie musisz mieć wcześniejszej wiedzy ani doświadczenia w prowadzeniu reklamy na Amazon, aby wynieść jak najwięcej z tego szkolenia, ale jeśli masz już jakieś doświadczenie to na warsztatach będziesz mógł je jeszcze bardziej poszerzyć i poznać nowe możliwości.


Program szkolenia:

09:00 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (15 minut)

09:15 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut) 

09:45 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

10:15 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej PPC (15 minut)

10:30 przerwa kawowa

10:45 MODUŁ 5 - słowa kluczowe - pozytywne i negatywne, produkty konkurencji “do podpięcia się”, kategorie do reklamowania (30 minut)

11:15 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej “produkty sponsorowane” (sponsored products) (60 minut)

12:15 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej “marki sponsorowane” (sponsored brands) (30 minut)

13:30 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

14:00 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

14:30 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

15:00 przerwa kawowa

15:15 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

15:45 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (45 minut)

16:30 koniec szkolenia


View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław
May
31

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE
Jun
4
to 5 Jun

Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE

Szkolenie Reklama produktów na Amazon - ONLINE

Dzięki szkoleniu Amazon Ads możesz nie tylko zmniejszyć koszty reklamy na Amazon, ale także zwiększyć sprzedaż. Jeśli zewnętrzna agencja zarządza obecnie płatnymi kampaniami PPC w Twojej firmie, to szkolenie pomoże zrozumieć, co oni Ci mówią i pokazują. Ponadto będziesz wiedział, o jakie raporty prosić i kiedy oszczędzać pieniądze, zamiast je marnować (w języku reklamowym: przepalać).

 

Podczas tego szkolenia będziesz mógł:

  • nauczyć się całego systemu płatnych i niepłatnych reklam na Amazon

  • zobaczyć jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym Twojej konkurencji

  • przygotować i ustawić swoje pierwsze kampanie lub ulepszyć istniejące

  • nauczyć się optymalizować kampanie, aby zmniejszyć ACOS (koszt reklamy) i zwiększyć sprzedaż 

  • poznać niesamowite metody targetowania, które pomogą poprawić konwersję 

  • analizować wyniki kampanii w łatwy sposób i  wyciągać właściwe wnioski

  • przygotować się do unikania najbardziej popularnych błędów w prowadzeniu kampanii reklamowych na Amazonie


Reklamowanie swoich produktów na Amazon to świetny sposób na generowanie sprzedaży i zwiększanie zamówień. Produkty sponsorowane są wyświetlane klientom na prawie każdym ekranie, co pozwala na szybką ekspozycję i potencjalną sprzedaż. Wielu sprzedawców na Amazon polega w dużej mierze na reklamie, generując ponad połowę swojej całkowitej sprzedaży z reklam.

Reklamy na Amazonie są kosztowne - jesteś rozliczany za kliknięcie, niezależnie od tego, czy klient kupi Twój produkt po kliknięciu w reklamę. W niektórych sytuacjach sprzedawcy wydają tak dużo pieniędzy na reklamę, że sprzedaż staje się nieopłacalna. Taki budżet jest powszechnie znany jako "burn rate" (wskaźnik spalania), ponieważ nadmierne wydatki na reklamę prowadzą do utraty pieniędzy, a nie zysku.

Zbyt często budżety reklamowe są wydawane na emisję reklam, które generują zero zamówień. Można to łatwo poprawić poprzez optymalizację istniejących kampanii. Ta opłacalna metoda zwykle skutkuje wzrostem sprzedaży, nie tylko z płatnych reklam.


Szkolenie "Reklama Amazon PPC - dla sprzedawców" nauczy Cię jak reklamować się na Amazon, abyś mógł efektywniej zarządzać swoimi kampaniami reklamowymi. Dowiesz się jak kontrolować wydatki, zwiększać sprzedaż i promować świadomość swojej marki.

Szkolenie Amazon Ads prowadzone jest przez eksperta, który od wielu lat doradza sprzedawcom na Amazon. Łukasz Koronczok aktywnie sprzedaje na Amazon od 2009 roku i rozumie, co jest potrzebne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Jednocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzają się u jego klientów. Jego agencja, NetAnaliza wraz branżowym serwisem informacyjnym o reklamie na Amazonie rekl-ama.pl , wykorzystuje sprawdzone najlepsze praktyki do tworzenia reklam na każdym poziomie budżetu - od 500 dolarów miesięcznie do dziesiątek tysięcy euro miesięcznie!

 

Zapisując się na to szkolenie, otrzymasz:

  • 7 godzin zajęć (teoria i praktyka)

  • zestaw materiałów (pdf, prezentacje) o reklamie na Amazon

  • listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą

  • na życzenie certyfikat

Całość szkolenia podzielona jest na dwa dni (cztery godziny w pierwszy dzień, trzy w drugi, z godzinną przerwą pomiędzy blokami). Dzięki temu masz możliwość, przed i po szkoleniu, wykonać w pracy Twoje najważniejsze zadania i możesz w pełni skoncentrować się na poznawaniu tajników reklamy na Amazonie.

Udział w warsztatach możliwy jest z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Wystarczy komputer, laptop, tablet czy smartfon oraz głośnik i mikrofon lub słuchawki.

Do osiągnięcia maksymalnych korzyści ze szkolenia nie jest konieczna wcześniejsza wiedza czy doświadczenie w prowadzeniu reklamy na Amazonie. Jeśli już masz doświadczenie to na warsztatach je dodatkowo rozszerzysz, poznasz nowe możliwości.


Program szkolenia:

DZIEŃ 1

10:00 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (15 minut)

10:15 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut)

10:45 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

11:15 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej (PPC) (15 minut)

11:30 MODUŁ 5 - dobór pozytywnych i negatywnych słów kluczowych, produktów konkurencji, kategorii do reklamowania (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej "produkty sponsorowane" (60 minut)

14:00 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej "marki sponsorowane" (30 minut)

14:30 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

15:00 koniec I części

DZIEŃ 2

10:00 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

10:30 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

11:00 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

11:30 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 13 - inne formy reklamy i promocji na Amazon - zniżki, "gratisy", kupony rabatowe, akcje wyprzedaży (30 minut)

13:30 MODUŁ 14 - BONUS - pytania i odpowiedzi
14:00 koniec szkolenia


 

Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Reklama - Łukasz Koronczok

Czy na tym szkoleniu naprawdę nauczę się prowadzić kampanie reklamowe na Amazon?

Zdecydowanie tak. Stanie się tak z dwóch powodów:

a) jest na to bardzo dużo czasu (całe osiem godzin zajmujemy się reklamą na Amazon)

b) prowadzący warsztaty - Łukasz Koronczok jest specjalistą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży na Amazon. Prowadzi skuteczne kampanie reklamowe na wielu kontach sprzedawców i na swoim własnym. Przechodził wiele specjalistycznych szkoleń zagranicą w tej sprawie i stale samemu się doszkala.

Którego Amazona dotyczy szkolenie?

Uczestnik szkolenia pozna dogłębnie cały system reklamy na Amazonie. Można dzięki temu prowadzić działania reklamowe w każdej krajowej platformie Amazon, wszędzie tam gdzie posiada się produkty do sprzedaży i gdzie poszczególny program reklamowy jest dostępny.

Dużo już wiemy o sprzedaży na Amazon, znamy się też doskonale na reklamach AdWords czy Ads na Facebooku. Czego możemy spodziewać się na tych warsztatach o reklamie na Amazon?

W czasie tych warsztatów wchodzimy dosyć głęboko w temat. Dla uczestników o większej wiedzy i doświadczeniu w sprawie reklamy przewidziane są bardziej skomplikowane przykłady, terminy i zadania, które mogą sobie przez pewien czas samemu realizować. Ci z kolei, którzy dopiero pierwszy raz spotykają się z tematem mają możliwość nauczenia się wszystkiego krok po kroku, z odpowiednim dla nich tempem i bez nadużywania angielskich pojęć fachowych. Zasadniczo każdy uczestnik wychodzi z odpowiednim dla niego poziomem nowej wiedzy i umiejętności.

Co z pytaniami które pojawią mi się dopiero po szkoleniu?

Każdy uczestnik warsztatów Łukasza Koronczoka może zadać swoje pytania dotyczące tematu szkolenia również po spotkaniu. Łukasz odpowiada na nie w miarę możliwości - ma przecież zaplanowany specjalnie na to czas po danym cyklu warsztatów :-)

Nie wiem jak obliczyć maksymalnie dla mnie możliwy ACOS. Pomożesz mi to zrozumieć i obliczyć na warsztatach?

Jasne! Po to jestem! Bardzo wielu sprzedawców na Amazon nie wie, że ACOS podawany w statystykach przez Amazon jest niebezpieczny dla całego biznesu. Nie uwzględnia on bowiem żadnych kosztów sprzedaży. Sprzedawcy często nie wiedzą nawet że ich kampanie reklamowe powodują straty zamiast zysku…

Moje kampanie PPC na Amazonie prowadzi w tej chwili agencja. Mam jednak wrażenie, że fakty nie są tak piękne jak nam to agencja pokazuje. Co mogę zrobić żeby to sprawdzić?

Bardzo słuszne spostrzeżenie. W sprzedaży na Amazonie chodzi przecież po prostu o zyskowną a nie efektowną sprzedaż. W czasie szkolenia nauczysz się bardzo dokładnie analizować wyniki kampanii reklamowych na Amazon. Pokażę Ci gdzie wygenerować różne raporty, co w nich się znajduje, jak je ze sobą łączyć, jak je rozumieć. Następnego dnia będziesz mógł zadać parę trudnych pytań Twojej agencji ;-)

Chciałabym rozdawać przez Instagram kody rabatowe na moje produkty na Amazon USA. Czytałam na forum, że to się nie da. Jak jest naprawdę?

Oczywiście że się da! Jest na to specjalna zakładka w Seller Central na Amazonie. Możesz tam ustawić szereg różnych promocji. Na marginesie - nie musisz za nie płacić Amazonowi ani centa, jedynie klientowi musisz coś dać - zniżkę procentową lub kwotową. Dokładnie pokażę Ci to podczas warsztatów - mamy na to specjalnie zaplanowany czas.

Martwię się trochę o ten wydatek na to szkolenie. A co będzie jak nie będę mogła uczestniczyć np. z powodu nagłego zdarzenia lub choroby? Pieniądze przepadają?

Rozumiem Twoje wątpliwości. Ja również nie lubię tracić pieniędzy, a przecież zawsze wszystko może się zdarzyć. Z naszej strony jako organizator podjęliśmy decyzję w stylu amazonowskim czyli prokliencką! Jeśli po zakupie biletu na szkolenie/warsztaty nie będziesz w stanie uczestniczyć - otrzymasz od nas możliwość skorzystania z innego terminu warsztatów w tym samym temacie. Jako podsumowanie Twoich wątpliwości - nie ma żadnego ryzyka przy zakupie biletu na szkolenie! Każdy kupiony bilet zostanie zrealizowany!

Czy dostanę nagranie szkolenia?

Tak, oczywiście. Nie tylko pełne nagrania wszystkich modułów, ale również osobne materiały edukacyjne i poradniki przygotowane przez prowadzącego - Łukasza Koronczoka.

Gdzie odbywają się te warsztaty?

Warsztaty odbywają się w Internecie. Nie musisz nigdzie jechać, nie marnujesz czasu na dojazd i powrót czy ewentualnie nocleg. Możesz uczestniczyć z biura lub domu.

Jeśli masz dalsze pytania w sprawie szkolenia lub potrzebujesz doradztwa czy to szkolenie jest dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!

Email: support@netanaliza.com

Telefon biuro:+498920349002

WhatsApp/SMS +48795055173

Szukasz innych tematów warsztatów/szkoleń związanych ze sprzedażą na Amazon? Nie pasuje Ci termin? Wolisz spotkanie stacjonarne? Sprawdź dostępne terminy i lokalizacje.

Alternatywnie możesz uczestniczyć w warsztatach Sprzedaż na Amazon online - sprawdź aktualną ofertę.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław
Jun
17

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Warszawa
Jun
18

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Warszawa

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Poznań
Jun
19

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Poznań

  • Andersia Busines Center NetAnaliza Łukasz Koronczok (map)
  • Google Calendar ICS

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Monachium
Jun
21

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Monachium

  • THERESIENHÖHE MÜNCHEN - Łukasz Koronczok NetAnaliza (map)
  • Google Calendar ICS

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE
Jun
25
to 26 Jun

Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE

Szkolenie Reklama produktów na Amazon - ONLINE

Dzięki szkoleniu Amazon Ads możesz nie tylko zmniejszyć koszty reklamy na Amazon, ale także zwiększyć sprzedaż. Jeśli zewnętrzna agencja zarządza obecnie płatnymi kampaniami PPC w Twojej firmie, to szkolenie pomoże zrozumieć, co oni Ci mówią i pokazują. Ponadto będziesz wiedział, o jakie raporty prosić i kiedy oszczędzać pieniądze, zamiast je marnować (w języku reklamowym: przepalać).

 

Podczas tego szkolenia będziesz mógł:

  • nauczyć się całego systemu płatnych i niepłatnych reklam na Amazon

  • zobaczyć jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym Twojej konkurencji

  • przygotować i ustawić swoje pierwsze kampanie lub ulepszyć istniejące

  • nauczyć się optymalizować kampanie, aby zmniejszyć ACOS (koszt reklamy) i zwiększyć sprzedaż 

  • poznać niesamowite metody targetowania, które pomogą poprawić konwersję 

  • analizować wyniki kampanii w łatwy sposób i  wyciągać właściwe wnioski

  • przygotować się do unikania najbardziej popularnych błędów w prowadzeniu kampanii reklamowych na Amazonie


Reklamowanie swoich produktów na Amazon to świetny sposób na generowanie sprzedaży i zwiększanie zamówień. Produkty sponsorowane są wyświetlane klientom na prawie każdym ekranie, co pozwala na szybką ekspozycję i potencjalną sprzedaż. Wielu sprzedawców na Amazon polega w dużej mierze na reklamie, generując ponad połowę swojej całkowitej sprzedaży z reklam.

Reklamy na Amazonie są kosztowne - jesteś rozliczany za kliknięcie, niezależnie od tego, czy klient kupi Twój produkt po kliknięciu w reklamę. W niektórych sytuacjach sprzedawcy wydają tak dużo pieniędzy na reklamę, że sprzedaż staje się nieopłacalna. Taki budżet jest powszechnie znany jako "burn rate" (wskaźnik spalania), ponieważ nadmierne wydatki na reklamę prowadzą do utraty pieniędzy, a nie zysku.

Zbyt często budżety reklamowe są wydawane na emisję reklam, które generują zero zamówień. Można to łatwo poprawić poprzez optymalizację istniejących kampanii. Ta opłacalna metoda zwykle skutkuje wzrostem sprzedaży, nie tylko z płatnych reklam.


Szkolenie "Reklama Amazon PPC - dla sprzedawców" nauczy Cię jak reklamować się na Amazon, abyś mógł efektywniej zarządzać swoimi kampaniami reklamowymi. Dowiesz się jak kontrolować wydatki, zwiększać sprzedaż i promować świadomość swojej marki.

Szkolenie Amazon Ads prowadzone jest przez eksperta, który od wielu lat doradza sprzedawcom na Amazon. Łukasz Koronczok aktywnie sprzedaje na Amazon od 2009 roku i rozumie, co jest potrzebne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Jednocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzają się u jego klientów. Jego agencja, NetAnaliza wraz branżowym serwisem informacyjnym o reklamie na Amazonie rekl-ama.pl , wykorzystuje sprawdzone najlepsze praktyki do tworzenia reklam na każdym poziomie budżetu - od 500 dolarów miesięcznie do dziesiątek tysięcy euro miesięcznie!

 

Zapisując się na to szkolenie, otrzymasz:

  • 7 godzin zajęć (teoria i praktyka)

  • zestaw materiałów (pdf, prezentacje) o reklamie na Amazon

  • listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą

  • na życzenie certyfikat

Całość szkolenia podzielona jest na dwa dni (cztery godziny w pierwszy dzień, trzy w drugi, z godzinną przerwą pomiędzy blokami). Dzięki temu masz możliwość, przed i po szkoleniu, wykonać w pracy Twoje najważniejsze zadania i możesz w pełni skoncentrować się na poznawaniu tajników reklamy na Amazonie.

Udział w warsztatach możliwy jest z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Wystarczy komputer, laptop, tablet czy smartfon oraz głośnik i mikrofon lub słuchawki.

Do osiągnięcia maksymalnych korzyści ze szkolenia nie jest konieczna wcześniejsza wiedza czy doświadczenie w prowadzeniu reklamy na Amazonie. Jeśli już masz doświadczenie to na warsztatach je dodatkowo rozszerzysz, poznasz nowe możliwości.


Program szkolenia:

DZIEŃ 1

10:00 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (15 minut)

10:15 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut)

10:45 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

11:15 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej (PPC) (15 minut)

11:30 MODUŁ 5 - dobór pozytywnych i negatywnych słów kluczowych, produktów konkurencji, kategorii do reklamowania (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej "produkty sponsorowane" (60 minut)

14:00 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej "marki sponsorowane" (30 minut)

14:30 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

15:00 koniec I części

DZIEŃ 2

10:00 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

10:30 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

11:00 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

11:30 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 13 - inne formy reklamy i promocji na Amazon - zniżki, "gratisy", kupony rabatowe, akcje wyprzedaży (30 minut)

13:30 MODUŁ 14 - BONUS - pytania i odpowiedzi
14:00 koniec szkolenia


 

Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Reklama - Łukasz Koronczok

Czy na tym szkoleniu naprawdę nauczę się prowadzić kampanie reklamowe na Amazon?

Zdecydowanie tak. Stanie się tak z dwóch powodów:

a) jest na to bardzo dużo czasu (całe osiem godzin zajmujemy się reklamą na Amazon)

b) prowadzący warsztaty - Łukasz Koronczok jest specjalistą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży na Amazon. Prowadzi skuteczne kampanie reklamowe na wielu kontach sprzedawców i na swoim własnym. Przechodził wiele specjalistycznych szkoleń zagranicą w tej sprawie i stale samemu się doszkala.

Którego Amazona dotyczy szkolenie?

Uczestnik szkolenia pozna dogłębnie cały system reklamy na Amazonie. Można dzięki temu prowadzić działania reklamowe w każdej krajowej platformie Amazon, wszędzie tam gdzie posiada się produkty do sprzedaży i gdzie poszczególny program reklamowy jest dostępny.

Dużo już wiemy o sprzedaży na Amazon, znamy się też doskonale na reklamach AdWords czy Ads na Facebooku. Czego możemy spodziewać się na tych warsztatach o reklamie na Amazon?

W czasie tych warsztatów wchodzimy dosyć głęboko w temat. Dla uczestników o większej wiedzy i doświadczeniu w sprawie reklamy przewidziane są bardziej skomplikowane przykłady, terminy i zadania, które mogą sobie przez pewien czas samemu realizować. Ci z kolei, którzy dopiero pierwszy raz spotykają się z tematem mają możliwość nauczenia się wszystkiego krok po kroku, z odpowiednim dla nich tempem i bez nadużywania angielskich pojęć fachowych. Zasadniczo każdy uczestnik wychodzi z odpowiednim dla niego poziomem nowej wiedzy i umiejętności.

Co z pytaniami które pojawią mi się dopiero po szkoleniu?

Każdy uczestnik warsztatów Łukasza Koronczoka może zadać swoje pytania dotyczące tematu szkolenia również po spotkaniu. Łukasz odpowiada na nie w miarę możliwości - ma przecież zaplanowany specjalnie na to czas po danym cyklu warsztatów :-)

Nie wiem jak obliczyć maksymalnie dla mnie możliwy ACOS. Pomożesz mi to zrozumieć i obliczyć na warsztatach?

Jasne! Po to jestem! Bardzo wielu sprzedawców na Amazon nie wie, że ACOS podawany w statystykach przez Amazon jest niebezpieczny dla całego biznesu. Nie uwzględnia on bowiem żadnych kosztów sprzedaży. Sprzedawcy często nie wiedzą nawet że ich kampanie reklamowe powodują straty zamiast zysku…

Moje kampanie PPC na Amazonie prowadzi w tej chwili agencja. Mam jednak wrażenie, że fakty nie są tak piękne jak nam to agencja pokazuje. Co mogę zrobić żeby to sprawdzić?

Bardzo słuszne spostrzeżenie. W sprzedaży na Amazonie chodzi przecież po prostu o zyskowną a nie efektowną sprzedaż. W czasie szkolenia nauczysz się bardzo dokładnie analizować wyniki kampanii reklamowych na Amazon. Pokażę Ci gdzie wygenerować różne raporty, co w nich się znajduje, jak je ze sobą łączyć, jak je rozumieć. Następnego dnia będziesz mógł zadać parę trudnych pytań Twojej agencji ;-)

Chciałabym rozdawać przez Instagram kody rabatowe na moje produkty na Amazon USA. Czytałam na forum, że to się nie da. Jak jest naprawdę?

Oczywiście że się da! Jest na to specjalna zakładka w Seller Central na Amazonie. Możesz tam ustawić szereg różnych promocji. Na marginesie - nie musisz za nie płacić Amazonowi ani centa, jedynie klientowi musisz coś dać - zniżkę procentową lub kwotową. Dokładnie pokażę Ci to podczas warsztatów - mamy na to specjalnie zaplanowany czas.

Martwię się trochę o ten wydatek na to szkolenie. A co będzie jak nie będę mogła uczestniczyć np. z powodu nagłego zdarzenia lub choroby? Pieniądze przepadają?

Rozumiem Twoje wątpliwości. Ja również nie lubię tracić pieniędzy, a przecież zawsze wszystko może się zdarzyć. Z naszej strony jako organizator podjęliśmy decyzję w stylu amazonowskim czyli prokliencką! Jeśli po zakupie biletu na szkolenie/warsztaty nie będziesz w stanie uczestniczyć - otrzymasz od nas możliwość skorzystania z innego terminu warsztatów w tym samym temacie. Jako podsumowanie Twoich wątpliwości - nie ma żadnego ryzyka przy zakupie biletu na szkolenie! Każdy kupiony bilet zostanie zrealizowany!

Czy dostanę nagranie szkolenia?

Tak, oczywiście. Nie tylko pełne nagrania wszystkich modułów, ale również osobne materiały edukacyjne i poradniki przygotowane przez prowadzącego - Łukasza Koronczoka.

Gdzie odbywają się te warsztaty?

Warsztaty odbywają się w Internecie. Nie musisz nigdzie jechać, nie marnujesz czasu na dojazd i powrót czy ewentualnie nocleg. Możesz uczestniczyć z biura lub domu.

Jeśli masz dalsze pytania w sprawie szkolenia lub potrzebujesz doradztwa czy to szkolenie jest dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!

Email: support@netanaliza.com

Telefon biuro:+498920349002

WhatsApp/SMS +48795055173

Szukasz innych tematów warsztatów/szkoleń związanych ze sprzedażą na Amazon? Nie pasuje Ci termin? Wolisz spotkanie stacjonarne? Sprawdź dostępne terminy i lokalizacje.

Alternatywnie możesz uczestniczyć w warsztatach Sprzedaż na Amazon online - sprawdź aktualną ofertę.

View Event →

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Katowice - dla pracujących (jeszcze) na etacie marketerów
May
11

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Katowice - dla pracujących (jeszcze) na etacie marketerów

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Poznań
May
9

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Poznań

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Warszawa
May
8

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Warszawa

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław
May
7

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Berlin
May
2

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Berlin

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Wiedeń
Apr
29

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Wiedeń

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Monachium
Apr
27

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Monachium

  • THERESIENHÖHE MÜNCHEN - Łukasz Koronczok NetAnaliza (map)
  • Google Calendar ICS

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE
Apr
23
to 24 Apr

Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE

Szkolenie Reklama produktów na Amazon - ONLINE

Dzięki szkoleniu Amazon Ads możesz nie tylko zmniejszyć koszty reklamy na Amazon, ale także zwiększyć sprzedaż. Jeśli zewnętrzna agencja zarządza obecnie płatnymi kampaniami PPC w Twojej firmie, to szkolenie pomoże zrozumieć, co oni Ci mówią i pokazują. Ponadto będziesz wiedział, o jakie raporty prosić i kiedy oszczędzać pieniądze, zamiast je marnować (w języku reklamowym: przepalać).

 

Podczas tego szkolenia będziesz mógł:

  • nauczyć się całego systemu płatnych i niepłatnych reklam na Amazon

  • zobaczyć jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym Twojej konkurencji

  • przygotować i ustawić swoje pierwsze kampanie lub ulepszyć istniejące

  • nauczyć się optymalizować kampanie, aby zmniejszyć ACOS (koszt reklamy) i zwiększyć sprzedaż 

  • poznać niesamowite metody targetowania, które pomogą poprawić konwersję 

  • analizować wyniki kampanii w łatwy sposób i  wyciągać właściwe wnioski

  • przygotować się do unikania najbardziej popularnych błędów w prowadzeniu kampanii reklamowych na Amazonie


Reklamowanie swoich produktów na Amazon to świetny sposób na generowanie sprzedaży i zwiększanie zamówień. Produkty sponsorowane są wyświetlane klientom na prawie każdym ekranie, co pozwala na szybką ekspozycję i potencjalną sprzedaż. Wielu sprzedawców na Amazon polega w dużej mierze na reklamie, generując ponad połowę swojej całkowitej sprzedaży z reklam.

Reklamy na Amazonie są kosztowne - jesteś rozliczany za kliknięcie, niezależnie od tego, czy klient kupi Twój produkt po kliknięciu w reklamę. W niektórych sytuacjach sprzedawcy wydają tak dużo pieniędzy na reklamę, że sprzedaż staje się nieopłacalna. Taki budżet jest powszechnie znany jako "burn rate" (wskaźnik spalania), ponieważ nadmierne wydatki na reklamę prowadzą do utraty pieniędzy, a nie zysku.

Zbyt często budżety reklamowe są wydawane na emisję reklam, które generują zero zamówień. Można to łatwo poprawić poprzez optymalizację istniejących kampanii. Ta opłacalna metoda zwykle skutkuje wzrostem sprzedaży, nie tylko z płatnych reklam.


Szkolenie "Reklama Amazon PPC - dla sprzedawców" nauczy Cię jak reklamować się na Amazon, abyś mógł efektywniej zarządzać swoimi kampaniami reklamowymi. Dowiesz się jak kontrolować wydatki, zwiększać sprzedaż i promować świadomość swojej marki.

Szkolenie Amazon Ads prowadzone jest przez eksperta, który od wielu lat doradza sprzedawcom na Amazon. Łukasz Koronczok aktywnie sprzedaje na Amazon od 2009 roku i rozumie, co jest potrzebne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Jednocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzają się u jego klientów. Jego agencja, NetAnaliza wraz branżowym serwisem informacyjnym o reklamie na Amazonie rekl-ama.pl , wykorzystuje sprawdzone najlepsze praktyki do tworzenia reklam na każdym poziomie budżetu - od 500 dolarów miesięcznie do dziesiątek tysięcy euro miesięcznie!

 

Zapisując się na to szkolenie, otrzymasz:

  • 7 godzin zajęć (teoria i praktyka)

  • zestaw materiałów (pdf, prezentacje) o reklamie na Amazon

  • listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą

  • na życzenie certyfikat

Całość szkolenia podzielona jest na dwa dni (cztery godziny w pierwszy dzień, trzy w drugi, z godzinną przerwą pomiędzy blokami). Dzięki temu masz możliwość, przed i po szkoleniu, wykonać w pracy Twoje najważniejsze zadania i możesz w pełni skoncentrować się na poznawaniu tajników reklamy na Amazonie.

Udział w warsztatach możliwy jest z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Wystarczy komputer, laptop, tablet czy smartfon oraz głośnik i mikrofon lub słuchawki.

Do osiągnięcia maksymalnych korzyści ze szkolenia nie jest konieczna wcześniejsza wiedza czy doświadczenie w prowadzeniu reklamy na Amazonie. Jeśli już masz doświadczenie to na warsztatach je dodatkowo rozszerzysz, poznasz nowe możliwości.


Program szkolenia:

DZIEŃ 1

10:00 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (15 minut)

10:15 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut)

10:45 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

11:15 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej (PPC) (15 minut)

11:30 MODUŁ 5 - dobór pozytywnych i negatywnych słów kluczowych, produktów konkurencji, kategorii do reklamowania (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej "produkty sponsorowane" (60 minut)

14:00 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej "marki sponsorowane" (30 minut)

14:30 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

15:00 koniec I części

DZIEŃ 2

10:00 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

10:30 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

11:00 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

11:30 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 13 - inne formy reklamy i promocji na Amazon - zniżki, "gratisy", kupony rabatowe, akcje wyprzedaży (30 minut)

13:30 MODUŁ 14 - BONUS - pytania i odpowiedzi
14:00 koniec szkolenia


 

Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Reklama - Łukasz Koronczok

Czy na tym szkoleniu naprawdę nauczę się prowadzić kampanie reklamowe na Amazon?

Zdecydowanie tak. Stanie się tak z dwóch powodów:

a) jest na to bardzo dużo czasu (całe osiem godzin zajmujemy się reklamą na Amazon)

b) prowadzący warsztaty - Łukasz Koronczok jest specjalistą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży na Amazon. Prowadzi skuteczne kampanie reklamowe na wielu kontach sprzedawców i na swoim własnym. Przechodził wiele specjalistycznych szkoleń zagranicą w tej sprawie i stale samemu się doszkala.

Którego Amazona dotyczy szkolenie?

Uczestnik szkolenia pozna dogłębnie cały system reklamy na Amazonie. Można dzięki temu prowadzić działania reklamowe w każdej krajowej platformie Amazon, wszędzie tam gdzie posiada się produkty do sprzedaży i gdzie poszczególny program reklamowy jest dostępny.

Dużo już wiemy o sprzedaży na Amazon, znamy się też doskonale na reklamach AdWords czy Ads na Facebooku. Czego możemy spodziewać się na tych warsztatach o reklamie na Amazon?

W czasie tych warsztatów wchodzimy dosyć głęboko w temat. Dla uczestników o większej wiedzy i doświadczeniu w sprawie reklamy przewidziane są bardziej skomplikowane przykłady, terminy i zadania, które mogą sobie przez pewien czas samemu realizować. Ci z kolei, którzy dopiero pierwszy raz spotykają się z tematem mają możliwość nauczenia się wszystkiego krok po kroku, z odpowiednim dla nich tempem i bez nadużywania angielskich pojęć fachowych. Zasadniczo każdy uczestnik wychodzi z odpowiednim dla niego poziomem nowej wiedzy i umiejętności.

Co z pytaniami które pojawią mi się dopiero po szkoleniu?

Każdy uczestnik warsztatów Łukasza Koronczoka może zadać swoje pytania dotyczące tematu szkolenia również po spotkaniu. Łukasz odpowiada na nie w miarę możliwości - ma przecież zaplanowany specjalnie na to czas po danym cyklu warsztatów :-)

Nie wiem jak obliczyć maksymalnie dla mnie możliwy ACOS. Pomożesz mi to zrozumieć i obliczyć na warsztatach?

Jasne! Po to jestem! Bardzo wielu sprzedawców na Amazon nie wie, że ACOS podawany w statystykach przez Amazon jest niebezpieczny dla całego biznesu. Nie uwzględnia on bowiem żadnych kosztów sprzedaży. Sprzedawcy często nie wiedzą nawet że ich kampanie reklamowe powodują straty zamiast zysku…

Moje kampanie PPC na Amazonie prowadzi w tej chwili agencja. Mam jednak wrażenie, że fakty nie są tak piękne jak nam to agencja pokazuje. Co mogę zrobić żeby to sprawdzić?

Bardzo słuszne spostrzeżenie. W sprzedaży na Amazonie chodzi przecież po prostu o zyskowną a nie efektowną sprzedaż. W czasie szkolenia nauczysz się bardzo dokładnie analizować wyniki kampanii reklamowych na Amazon. Pokażę Ci gdzie wygenerować różne raporty, co w nich się znajduje, jak je ze sobą łączyć, jak je rozumieć. Następnego dnia będziesz mógł zadać parę trudnych pytań Twojej agencji ;-)

Chciałabym rozdawać przez Instagram kody rabatowe na moje produkty na Amazon USA. Czytałam na forum, że to się nie da. Jak jest naprawdę?

Oczywiście że się da! Jest na to specjalna zakładka w Seller Central na Amazonie. Możesz tam ustawić szereg różnych promocji. Na marginesie - nie musisz za nie płacić Amazonowi ani centa, jedynie klientowi musisz coś dać - zniżkę procentową lub kwotową. Dokładnie pokażę Ci to podczas warsztatów - mamy na to specjalnie zaplanowany czas.

Martwię się trochę o ten wydatek na to szkolenie. A co będzie jak nie będę mogła uczestniczyć np. z powodu nagłego zdarzenia lub choroby? Pieniądze przepadają?

Rozumiem Twoje wątpliwości. Ja również nie lubię tracić pieniędzy, a przecież zawsze wszystko może się zdarzyć. Z naszej strony jako organizator podjęliśmy decyzję w stylu amazonowskim czyli prokliencką! Jeśli po zakupie biletu na szkolenie/warsztaty nie będziesz w stanie uczestniczyć - otrzymasz od nas możliwość skorzystania z innego terminu warsztatów w tym samym temacie. Jako podsumowanie Twoich wątpliwości - nie ma żadnego ryzyka przy zakupie biletu na szkolenie! Każdy kupiony bilet zostanie zrealizowany!

Czy dostanę nagranie szkolenia?

Tak, oczywiście. Nie tylko pełne nagrania wszystkich modułów, ale również osobne materiały edukacyjne i poradniki przygotowane przez prowadzącego - Łukasza Koronczoka.

Gdzie odbywają się te warsztaty?

Warsztaty odbywają się w Internecie. Nie musisz nigdzie jechać, nie marnujesz czasu na dojazd i powrót czy ewentualnie nocleg. Możesz uczestniczyć z biura lub domu.

Jeśli masz dalsze pytania w sprawie szkolenia lub potrzebujesz doradztwa czy to szkolenie jest dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!

Email: support@netanaliza.com

Telefon biuro:+498920349002

WhatsApp/SMS +48795055173

Szukasz innych tematów warsztatów/szkoleń związanych ze sprzedażą na Amazon? Nie pasuje Ci termin? Wolisz spotkanie stacjonarne? Sprawdź dostępne terminy i lokalizacje.

Alternatywnie możesz uczestniczyć w warsztatach Sprzedaż na Amazon online - sprawdź aktualną ofertę.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Lublin
Mar
28

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Lublin

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Lublin
Mar
26

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Lublin

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE
Mar
12
to 13 Mar

Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE

Szkolenie Reklama produktów na Amazon - ONLINE

Dzięki szkoleniu Amazon Ads możesz nie tylko zmniejszyć koszty reklamy na Amazon, ale także zwiększyć sprzedaż. Jeśli zewnętrzna agencja zarządza obecnie płatnymi kampaniami PPC w Twojej firmie, to szkolenie pomoże zrozumieć, co oni Ci mówią i pokazują. Ponadto będziesz wiedział, o jakie raporty prosić i kiedy oszczędzać pieniądze, zamiast je marnować (w języku reklamowym: przepalać).

 

Podczas tego szkolenia będziesz mógł:

  • nauczyć się całego systemu płatnych i niepłatnych reklam na Amazon

  • zobaczyć jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym Twojej konkurencji

  • przygotować i ustawić swoje pierwsze kampanie lub ulepszyć istniejące

  • nauczyć się optymalizować kampanie, aby zmniejszyć ACOS (koszt reklamy) i zwiększyć sprzedaż 

  • poznać niesamowite metody targetowania, które pomogą poprawić konwersję 

  • analizować wyniki kampanii w łatwy sposób i  wyciągać właściwe wnioski

  • przygotować się do unikania najbardziej popularnych błędów w prowadzeniu kampanii reklamowych na Amazonie


Reklamowanie swoich produktów na Amazon to świetny sposób na generowanie sprzedaży i zwiększanie zamówień. Produkty sponsorowane są wyświetlane klientom na prawie każdym ekranie, co pozwala na szybką ekspozycję i potencjalną sprzedaż. Wielu sprzedawców na Amazon polega w dużej mierze na reklamie, generując ponad połowę swojej całkowitej sprzedaży z reklam.

Reklamy na Amazonie są kosztowne - jesteś rozliczany za kliknięcie, niezależnie od tego, czy klient kupi Twój produkt po kliknięciu w reklamę. W niektórych sytuacjach sprzedawcy wydają tak dużo pieniędzy na reklamę, że sprzedaż staje się nieopłacalna. Taki budżet jest powszechnie znany jako "burn rate" (wskaźnik spalania), ponieważ nadmierne wydatki na reklamę prowadzą do utraty pieniędzy, a nie zysku.

Zbyt często budżety reklamowe są wydawane na emisję reklam, które generują zero zamówień. Można to łatwo poprawić poprzez optymalizację istniejących kampanii. Ta opłacalna metoda zwykle skutkuje wzrostem sprzedaży, nie tylko z płatnych reklam.


Szkolenie "Reklama Amazon PPC - dla sprzedawców" nauczy Cię jak reklamować się na Amazon, abyś mógł efektywniej zarządzać swoimi kampaniami reklamowymi. Dowiesz się jak kontrolować wydatki, zwiększać sprzedaż i promować świadomość swojej marki.

Szkolenie Amazon Ads prowadzone jest przez eksperta, który od wielu lat doradza sprzedawcom na Amazon. Łukasz Koronczok aktywnie sprzedaje na Amazon od 2009 roku i rozumie, co jest potrzebne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Jednocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzają się u jego klientów. Jego agencja, NetAnaliza wraz branżowym serwisem informacyjnym o reklamie na Amazonie rekl-ama.pl , wykorzystuje sprawdzone najlepsze praktyki do tworzenia reklam na każdym poziomie budżetu - od 500 dolarów miesięcznie do dziesiątek tysięcy euro miesięcznie!

 

Zapisując się na to szkolenie, otrzymasz:

  • 7 godzin zajęć (teoria i praktyka)

  • zestaw materiałów (pdf, prezentacje) o reklamie na Amazon

  • listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą

  • na życzenie certyfikat

Całość szkolenia podzielona jest na dwa dni (cztery godziny w pierwszy dzień, trzy w drugi, z godzinną przerwą pomiędzy blokami). Dzięki temu masz możliwość, przed i po szkoleniu, wykonać w pracy Twoje najważniejsze zadania i możesz w pełni skoncentrować się na poznawaniu tajników reklamy na Amazonie.

Udział w warsztatach możliwy jest z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Wystarczy komputer, laptop, tablet czy smartfon oraz głośnik i mikrofon lub słuchawki.

Do osiągnięcia maksymalnych korzyści ze szkolenia nie jest konieczna wcześniejsza wiedza czy doświadczenie w prowadzeniu reklamy na Amazonie. Jeśli już masz doświadczenie to na warsztatach je dodatkowo rozszerzysz, poznasz nowe możliwości.


Program szkolenia:

DZIEŃ 1

10:00 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (15 minut)

10:15 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut)

10:45 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

11:15 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej (PPC) (15 minut)

11:30 MODUŁ 5 - dobór pozytywnych i negatywnych słów kluczowych, produktów konkurencji, kategorii do reklamowania (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej "produkty sponsorowane" (60 minut)

14:00 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej "marki sponsorowane" (30 minut)

14:30 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

15:00 koniec I części

DZIEŃ 2

10:00 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

10:30 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

11:00 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

11:30 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 13 - inne formy reklamy i promocji na Amazon - zniżki, "gratisy", kupony rabatowe, akcje wyprzedaży (30 minut)

13:30 MODUŁ 14 - BONUS - pytania i odpowiedzi
14:00 koniec szkolenia


 

Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Reklama - Łukasz Koronczok

Czy na tym szkoleniu naprawdę nauczę się prowadzić kampanie reklamowe na Amazon?

Zdecydowanie tak. Stanie się tak z dwóch powodów:

a) jest na to bardzo dużo czasu (całe osiem godzin zajmujemy się reklamą na Amazon)

b) prowadzący warsztaty - Łukasz Koronczok jest specjalistą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży na Amazon. Prowadzi skuteczne kampanie reklamowe na wielu kontach sprzedawców i na swoim własnym. Przechodził wiele specjalistycznych szkoleń zagranicą w tej sprawie i stale samemu się doszkala.

Którego Amazona dotyczy szkolenie?

Uczestnik szkolenia pozna dogłębnie cały system reklamy na Amazonie. Można dzięki temu prowadzić działania reklamowe w każdej krajowej platformie Amazon, wszędzie tam gdzie posiada się produkty do sprzedaży i gdzie poszczególny program reklamowy jest dostępny.

Dużo już wiemy o sprzedaży na Amazon, znamy się też doskonale na reklamach AdWords czy Ads na Facebooku. Czego możemy spodziewać się na tych warsztatach o reklamie na Amazon?

W czasie tych warsztatów wchodzimy dosyć głęboko w temat. Dla uczestników o większej wiedzy i doświadczeniu w sprawie reklamy przewidziane są bardziej skomplikowane przykłady, terminy i zadania, które mogą sobie przez pewien czas samemu realizować. Ci z kolei, którzy dopiero pierwszy raz spotykają się z tematem mają możliwość nauczenia się wszystkiego krok po kroku, z odpowiednim dla nich tempem i bez nadużywania angielskich pojęć fachowych. Zasadniczo każdy uczestnik wychodzi z odpowiednim dla niego poziomem nowej wiedzy i umiejętności.

Co z pytaniami które pojawią mi się dopiero po szkoleniu?

Każdy uczestnik warsztatów Łukasza Koronczoka może zadać swoje pytania dotyczące tematu szkolenia również po spotkaniu. Łukasz odpowiada na nie w miarę możliwości - ma przecież zaplanowany specjalnie na to czas po danym cyklu warsztatów :-)

Nie wiem jak obliczyć maksymalnie dla mnie możliwy ACOS. Pomożesz mi to zrozumieć i obliczyć na warsztatach?

Jasne! Po to jestem! Bardzo wielu sprzedawców na Amazon nie wie, że ACOS podawany w statystykach przez Amazon jest niebezpieczny dla całego biznesu. Nie uwzględnia on bowiem żadnych kosztów sprzedaży. Sprzedawcy często nie wiedzą nawet że ich kampanie reklamowe powodują straty zamiast zysku…

Moje kampanie PPC na Amazonie prowadzi w tej chwili agencja. Mam jednak wrażenie, że fakty nie są tak piękne jak nam to agencja pokazuje. Co mogę zrobić żeby to sprawdzić?

Bardzo słuszne spostrzeżenie. W sprzedaży na Amazonie chodzi przecież po prostu o zyskowną a nie efektowną sprzedaż. W czasie szkolenia nauczysz się bardzo dokładnie analizować wyniki kampanii reklamowych na Amazon. Pokażę Ci gdzie wygenerować różne raporty, co w nich się znajduje, jak je ze sobą łączyć, jak je rozumieć. Następnego dnia będziesz mógł zadać parę trudnych pytań Twojej agencji ;-)

Chciałabym rozdawać przez Instagram kody rabatowe na moje produkty na Amazon USA. Czytałam na forum, że to się nie da. Jak jest naprawdę?

Oczywiście że się da! Jest na to specjalna zakładka w Seller Central na Amazonie. Możesz tam ustawić szereg różnych promocji. Na marginesie - nie musisz za nie płacić Amazonowi ani centa, jedynie klientowi musisz coś dać - zniżkę procentową lub kwotową. Dokładnie pokażę Ci to podczas warsztatów - mamy na to specjalnie zaplanowany czas.

Martwię się trochę o ten wydatek na to szkolenie. A co będzie jak nie będę mogła uczestniczyć np. z powodu nagłego zdarzenia lub choroby? Pieniądze przepadają?

Rozumiem Twoje wątpliwości. Ja również nie lubię tracić pieniędzy, a przecież zawsze wszystko może się zdarzyć. Z naszej strony jako organizator podjęliśmy decyzję w stylu amazonowskim czyli prokliencką! Jeśli po zakupie biletu na szkolenie/warsztaty nie będziesz w stanie uczestniczyć - otrzymasz od nas możliwość skorzystania z innego terminu warsztatów w tym samym temacie. Jako podsumowanie Twoich wątpliwości - nie ma żadnego ryzyka przy zakupie biletu na szkolenie! Każdy kupiony bilet zostanie zrealizowany!

Czy dostanę nagranie szkolenia?

Tak, oczywiście. Nie tylko pełne nagrania wszystkich modułów, ale również osobne materiały edukacyjne i poradniki przygotowane przez prowadzącego - Łukasza Koronczoka.

Gdzie odbywają się te warsztaty?

Warsztaty odbywają się w Internecie. Nie musisz nigdzie jechać, nie marnujesz czasu na dojazd i powrót czy ewentualnie nocleg. Możesz uczestniczyć z biura lub domu.

Jeśli masz dalsze pytania w sprawie szkolenia lub potrzebujesz doradztwa czy to szkolenie jest dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!

Email: support@netanaliza.com

Telefon biuro:+498920349002

WhatsApp/SMS +48795055173

Szukasz innych tematów warsztatów/szkoleń związanych ze sprzedażą na Amazon? Nie pasuje Ci termin? Wolisz spotkanie stacjonarne? Sprawdź dostępne terminy i lokalizacje.

Alternatywnie możesz uczestniczyć w warsztatach Sprzedaż na Amazon online - sprawdź aktualną ofertę.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Berlin
Mar
11

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Berlin

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Katowice - dla pracujących (jeszcze) na etacie marketerów
Mar
9

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Katowice - dla pracujących (jeszcze) na etacie marketerów

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Poznań
Mar
7

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Poznań

  • Andersia Busines Center NetAnaliza Łukasz Koronczok (map)
  • Google Calendar ICS

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Warszawa
Mar
6

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Warszawa

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław
Mar
5

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Zurych
Feb
26

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Zurych

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Wiedeń
Feb
24

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Wiedeń

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE
Feb
20
to 21 Feb

Szkolenie Reklama Amazon - ONLINE

Szkolenie Reklama produktów na Amazon - ONLINE

Dzięki szkoleniu Amazon Ads możesz nie tylko zmniejszyć koszty reklamy na Amazon, ale także zwiększyć sprzedaż. Jeśli zewnętrzna agencja zarządza obecnie płatnymi kampaniami PPC w Twojej firmie, to szkolenie pomoże zrozumieć, co oni Ci mówią i pokazują. Ponadto będziesz wiedział, o jakie raporty prosić i kiedy oszczędzać pieniądze, zamiast je marnować (w języku reklamowym: przepalać).

 

Podczas tego szkolenia będziesz mógł:

  • nauczyć się całego systemu płatnych i niepłatnych reklam na Amazon

  • zobaczyć jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym Twojej konkurencji

  • przygotować i ustawić swoje pierwsze kampanie lub ulepszyć istniejące

  • nauczyć się optymalizować kampanie, aby zmniejszyć ACOS (koszt reklamy) i zwiększyć sprzedaż 

  • poznać niesamowite metody targetowania, które pomogą poprawić konwersję 

  • analizować wyniki kampanii w łatwy sposób i  wyciągać właściwe wnioski

  • przygotować się do unikania najbardziej popularnych błędów w prowadzeniu kampanii reklamowych na Amazonie


Reklamowanie swoich produktów na Amazon to świetny sposób na generowanie sprzedaży i zwiększanie zamówień. Produkty sponsorowane są wyświetlane klientom na prawie każdym ekranie, co pozwala na szybką ekspozycję i potencjalną sprzedaż. Wielu sprzedawców na Amazon polega w dużej mierze na reklamie, generując ponad połowę swojej całkowitej sprzedaży z reklam.

Reklamy na Amazonie są kosztowne - jesteś rozliczany za kliknięcie, niezależnie od tego, czy klient kupi Twój produkt po kliknięciu w reklamę. W niektórych sytuacjach sprzedawcy wydają tak dużo pieniędzy na reklamę, że sprzedaż staje się nieopłacalna. Taki budżet jest powszechnie znany jako "burn rate" (wskaźnik spalania), ponieważ nadmierne wydatki na reklamę prowadzą do utraty pieniędzy, a nie zysku.

Zbyt często budżety reklamowe są wydawane na emisję reklam, które generują zero zamówień. Można to łatwo poprawić poprzez optymalizację istniejących kampanii. Ta opłacalna metoda zwykle skutkuje wzrostem sprzedaży, nie tylko z płatnych reklam.


Szkolenie "Reklama Amazon PPC - dla sprzedawców" nauczy Cię jak reklamować się na Amazon, abyś mógł efektywniej zarządzać swoimi kampaniami reklamowymi. Dowiesz się jak kontrolować wydatki, zwiększać sprzedaż i promować świadomość swojej marki.

Szkolenie Amazon Ads prowadzone jest przez eksperta, który od wielu lat doradza sprzedawcom na Amazon. Łukasz Koronczok aktywnie sprzedaje na Amazon od 2009 roku i rozumie, co jest potrzebne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Jednocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzają się u jego klientów. Jego agencja, NetAnaliza wraz branżowym serwisem informacyjnym o reklamie na Amazonie rekl-ama.pl , wykorzystuje sprawdzone najlepsze praktyki do tworzenia reklam na każdym poziomie budżetu - od 500 dolarów miesięcznie do dziesiątek tysięcy euro miesięcznie!

 

Zapisując się na to szkolenie, otrzymasz:

  • 7 godzin zajęć (teoria i praktyka)

  • zestaw materiałów (pdf, prezentacje) o reklamie na Amazon

  • listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą

  • na życzenie certyfikat

Całość szkolenia podzielona jest na dwa dni (cztery godziny w pierwszy dzień, trzy w drugi, z godzinną przerwą pomiędzy blokami). Dzięki temu masz możliwość, przed i po szkoleniu, wykonać w pracy Twoje najważniejsze zadania i możesz w pełni skoncentrować się na poznawaniu tajników reklamy na Amazonie.

Udział w warsztatach możliwy jest z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Wystarczy komputer, laptop, tablet czy smartfon oraz głośnik i mikrofon lub słuchawki.

Do osiągnięcia maksymalnych korzyści ze szkolenia nie jest konieczna wcześniejsza wiedza czy doświadczenie w prowadzeniu reklamy na Amazonie. Jeśli już masz doświadczenie to na warsztatach je dodatkowo rozszerzysz, poznasz nowe możliwości.


Program szkolenia:

DZIEŃ 1

10:00 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (15 minut)

10:15 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut)

10:45 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

11:15 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej (PPC) (15 minut)

11:30 MODUŁ 5 - dobór pozytywnych i negatywnych słów kluczowych, produktów konkurencji, kategorii do reklamowania (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej "produkty sponsorowane" (60 minut)

14:00 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej "marki sponsorowane" (30 minut)

14:30 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

15:00 koniec I części

DZIEŃ 2

10:00 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

10:30 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

11:00 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

11:30 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (30 minut)

12:00 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 13 - inne formy reklamy i promocji na Amazon - zniżki, "gratisy", kupony rabatowe, akcje wyprzedaży (30 minut)

13:30 MODUŁ 14 - BONUS - pytania i odpowiedzi
14:00 koniec szkolenia


 

Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Reklama - Łukasz Koronczok

Czy na tym szkoleniu naprawdę nauczę się prowadzić kampanie reklamowe na Amazon?

Zdecydowanie tak. Stanie się tak z dwóch powodów:

a) jest na to bardzo dużo czasu (całe osiem godzin zajmujemy się reklamą na Amazon)

b) prowadzący warsztaty - Łukasz Koronczok jest specjalistą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży na Amazon. Prowadzi skuteczne kampanie reklamowe na wielu kontach sprzedawców i na swoim własnym. Przechodził wiele specjalistycznych szkoleń zagranicą w tej sprawie i stale samemu się doszkala.

Którego Amazona dotyczy szkolenie?

Uczestnik szkolenia pozna dogłębnie cały system reklamy na Amazonie. Można dzięki temu prowadzić działania reklamowe w każdej krajowej platformie Amazon, wszędzie tam gdzie posiada się produkty do sprzedaży i gdzie poszczególny program reklamowy jest dostępny.

Dużo już wiemy o sprzedaży na Amazon, znamy się też doskonale na reklamach AdWords czy Ads na Facebooku. Czego możemy spodziewać się na tych warsztatach o reklamie na Amazon?

W czasie tych warsztatów wchodzimy dosyć głęboko w temat. Dla uczestników o większej wiedzy i doświadczeniu w sprawie reklamy przewidziane są bardziej skomplikowane przykłady, terminy i zadania, które mogą sobie przez pewien czas samemu realizować. Ci z kolei, którzy dopiero pierwszy raz spotykają się z tematem mają możliwość nauczenia się wszystkiego krok po kroku, z odpowiednim dla nich tempem i bez nadużywania angielskich pojęć fachowych. Zasadniczo każdy uczestnik wychodzi z odpowiednim dla niego poziomem nowej wiedzy i umiejętności.

Co z pytaniami które pojawią mi się dopiero po szkoleniu?

Każdy uczestnik warsztatów Łukasza Koronczoka może zadać swoje pytania dotyczące tematu szkolenia również po spotkaniu. Łukasz odpowiada na nie w miarę możliwości - ma przecież zaplanowany specjalnie na to czas po danym cyklu warsztatów :-)

Nie wiem jak obliczyć maksymalnie dla mnie możliwy ACOS. Pomożesz mi to zrozumieć i obliczyć na warsztatach?

Jasne! Po to jestem! Bardzo wielu sprzedawców na Amazon nie wie, że ACOS podawany w statystykach przez Amazon jest niebezpieczny dla całego biznesu. Nie uwzględnia on bowiem żadnych kosztów sprzedaży. Sprzedawcy często nie wiedzą nawet że ich kampanie reklamowe powodują straty zamiast zysku…

Moje kampanie PPC na Amazonie prowadzi w tej chwili agencja. Mam jednak wrażenie, że fakty nie są tak piękne jak nam to agencja pokazuje. Co mogę zrobić żeby to sprawdzić?

Bardzo słuszne spostrzeżenie. W sprzedaży na Amazonie chodzi przecież po prostu o zyskowną a nie efektowną sprzedaż. W czasie szkolenia nauczysz się bardzo dokładnie analizować wyniki kampanii reklamowych na Amazon. Pokażę Ci gdzie wygenerować różne raporty, co w nich się znajduje, jak je ze sobą łączyć, jak je rozumieć. Następnego dnia będziesz mógł zadać parę trudnych pytań Twojej agencji ;-)

Chciałabym rozdawać przez Instagram kody rabatowe na moje produkty na Amazon USA. Czytałam na forum, że to się nie da. Jak jest naprawdę?

Oczywiście że się da! Jest na to specjalna zakładka w Seller Central na Amazonie. Możesz tam ustawić szereg różnych promocji. Na marginesie - nie musisz za nie płacić Amazonowi ani centa, jedynie klientowi musisz coś dać - zniżkę procentową lub kwotową. Dokładnie pokażę Ci to podczas warsztatów - mamy na to specjalnie zaplanowany czas.

Martwię się trochę o ten wydatek na to szkolenie. A co będzie jak nie będę mogła uczestniczyć np. z powodu nagłego zdarzenia lub choroby? Pieniądze przepadają?

Rozumiem Twoje wątpliwości. Ja również nie lubię tracić pieniędzy, a przecież zawsze wszystko może się zdarzyć. Z naszej strony jako organizator podjęliśmy decyzję w stylu amazonowskim czyli prokliencką! Jeśli po zakupie biletu na szkolenie/warsztaty nie będziesz w stanie uczestniczyć - otrzymasz od nas możliwość skorzystania z innego terminu warsztatów w tym samym temacie. Jako podsumowanie Twoich wątpliwości - nie ma żadnego ryzyka przy zakupie biletu na szkolenie! Każdy kupiony bilet zostanie zrealizowany!

Czy dostanę nagranie szkolenia?

Tak, oczywiście. Nie tylko pełne nagrania wszystkich modułów, ale również osobne materiały edukacyjne i poradniki przygotowane przez prowadzącego - Łukasza Koronczoka.

Gdzie odbywają się te warsztaty?

Warsztaty odbywają się w Internecie. Nie musisz nigdzie jechać, nie marnujesz czasu na dojazd i powrót czy ewentualnie nocleg. Możesz uczestniczyć z biura lub domu.

Jeśli masz dalsze pytania w sprawie szkolenia lub potrzebujesz doradztwa czy to szkolenie jest dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!

Email: support@netanaliza.com

Telefon biuro:+498920349002

WhatsApp/SMS +48795055173

Szukasz innych tematów warsztatów/szkoleń związanych ze sprzedażą na Amazon? Nie pasuje Ci termin? Wolisz spotkanie stacjonarne? Sprawdź dostępne terminy i lokalizacje.

Alternatywnie możesz uczestniczyć w warsztatach Sprzedaż na Amazon online - sprawdź aktualną ofertę.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Monachium
Feb
19

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC (po polsku)- STACJONARNIE - Monachium

  • THERESIENHÖHE MÜNCHEN - Łukasz Koronczok NetAnaliza (map)
  • Google Calendar ICS

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Katowice
Feb
14

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Katowice

  • Silesia Business ParkNetAnaliza Łukasz Koronczok (map)
  • Google Calendar ICS

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Katowice - dla pracujących (jeszcze) na etacie marketerów
Feb
10

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Katowice - dla pracujących (jeszcze) na etacie marketerów

  • Silesia Business ParkNetAnaliza Łukasz Koronczok (map)
  • Google Calendar ICS

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Poznań
Feb
8

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Poznań

  • Andersia Busines Center NetAnaliza Łukasz Koronczok (map)
  • Google Calendar ICS

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Warszawa
Feb
7

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Warszawa

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →
Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław
Feb
6

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław

Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.

View Event →